Kunstrunden

Pinsen bliver i år veldig aktiv!  For mit vedkommende starter den fredag den 13. maj med en fælles udstilling på Marienlyst Slot ved  Helsingør. Udstillingen rummer værker af ca 100 forskellige kunstnere.  Jeg glæder mig meget til at vise en af mine aller største (og smukkeste) ikoner på udstillingen.

Lørdag, søndag og mandag åbner jeg mit atelier på Aspevej 8 for alle interesserede!  Jeg håber selvfølgelig på en masse besøgende – og jeg vil gøre mit bedste til at fortælle om mit spændende og givende arbejde som ikonmaler.

Velkommen!

 

kunstrunden

3 thoughts on “Kunstrunden

  1. Lotte 3. maj 2016 / 20:14

    Wow det
    Bliver spændende male man kan nå at komme forbi begge steder ville være spændende at
    Dine arbejder sammen med
    Andre
    Hvilken skal du have led. Bl.a.

    Liked by 1 person

  2. Lotte 3. maj 2016 / 20:17

    Og så lige på dansk
    Bliver spændende møske man kan nå at komme forbi begge steder ville være spændende at
    Dine arbejder sammen med
    Andre
    Hvilken skal du have led. Bl.a.

    Liked by 1 person

  3. 1annemarie 3. maj 2016 / 20:17

    Jeg skal have den store Maria med ( som jeg ikke ejer mere) med til Marienlyst Slot ..

    Like

Skriv et svar

